My Wonderland Life

Friday 2 August 2013

Nasi Goreng Dabai

Salam and morning uolllssss....

Tajuk pun dah wat terliur hehehe, saja nak wat gempak cikit. Yessss, semalam aniz berbuka puasa dengan nasi goreng dabai tau...sedap sangat. beli kat bazar ramadhan. Dah nak habis puasa tp nh ler first time aniz pg bazar, teruk kan? Memandangkan Tunang nak balik ke bintulu semalam, so singgah lah sekejap beli juadah berbuka puasa dia. Sebab confirm2 lah dia akan berbuka kat dalam bus hahaha...sian tunang aku. Yes, my tunang balik ke bintulu naik bus..kereta memang dah lame aku guna untuk trn keja..aniz ler x mmpu ag nak beli kereta...so kongsi kereta pun nak elakkan jam dan udara kotor hehehe, de je alasan aku nh kan..tp boleh ler masuk akal gak. ok, aniz sajikan korang suma dengan menu yang aniz tangkap kat bazar semalam ye..
nh ler menu aku untuk iftar semalam memandangkan aku nh kene buka sorang2...so memang makanan bungkus ler yang aku pilih and air milo, harus ada heheh. Nh ler ropher nye nasi goreng dabai...asalnya of course ler dari buah dabai kan..bagi sesiapa yang x penah tgk buah nh, meh aku tunjuk..mungkin buah nh limited cikit, ekot musim then kalau x silap aniz ler, buah nh da kat sarawak je..betol kan aniz kalau salah ya..bcos selama aniz stay kat johor..mmg x jumpa pun buah dabai nh..so aku assume mmg xde terus ler 

Ok uolls..nh saja ya..happy reading...

From MyHeart,
Aniz

No comments:

Post a Comment